fredag 11 januari 2013

Det var här jag hamnade

Efter fyra roliga säsonger på AlltOmHIF så tog intresset att skriva slut. Eller kanske inte intresset men det blev mer och mer som ett tvång och därför valde jag att hoppa av den satsningen nu när den sidan går vidare.

Suget att skriva finns dock kvar och jag hoppas kunna tillföra en del här på Tankar om HIF. Exakt hur sidan kommer att utvecklas står skrivet i stjärnorna. Idag vet vi inte riktigt vad vi ska ta upp. Men en sak är säker, vi är inte ute efter att konkurrera med andra HIF-sidor utan snarare komplettera med det som saknas. Därför kan det bli mycket tyckande om föreningen, om matcherna, om tabellplaceringarna, om de sjungande supportrarna, om det tysta Olympia osv. Ingen sak är för liten, ingen sak är för stor för att få plats på vår sajt.

Vi arbetar med idéer om att bygga om sajten, kanske även att byta namn men allt detta får ni reda på och märker ni när det är dags. För egen del flyttar jag med mig "Leifs funderingar" från AlltOmHIF. Detta innebär att ni minuterna efter slutsignal kan läsa mina direkta tankar om prestationen eller ickeprestationen. Sällan är detta inlägg genomtänkt men spontant och ärligt just i den stunden det skrivs.

Vill någon bidra med ett alster eller två är det bara att kontakta oss!

Med hopp och önskan om ett riktigt trevligt HIF-år önskar vi er välkomna!


Leif och HIF-13

2 kommentarer: