måndag 10 januari 2011

Massor av Santos och lite Larsson

Ja, det har varit en fullspäckad dag när det gäller jobb för mig och när det gäller Santos kring HIF.

--------------------------

GAIS vill ha vår Alvaro Santos GRATIS !, Grattis GAIS! eller kommer HIF att grusa planerna?

--------------------------

HIF vill ha Rafael Costa dos Santos 23 år från Avai FC, som HIF träningsspelade mot efter säsongen.
Det är svår att hitta information om honom på nätet. Speciellt på engelska, men jag ska leta vidare.

Är det den brassen jag såg lira mot BOIS i november , säger jag verkligen inte nej.
Jag såg förvisso bara 30 minuter av matchen, men mitt fotbollskunnande säger - Hit med killen på provträning i vinter.

Och nu förefaller det så att HIF enligt uppgifter till mig, verkligen funderar på att ta hit honom och kanske ta med honom på träningslägret i Portugal. *spännande tänker jag*

--------------------------

Samtidigt väntar HIF alltjämt på pengarna från Italien och att affären med Joel skall avslutas.
Men årets HIF ligger verkligen inte på latsidan, HIF ska före och under helgen trappat upp jakten på Larsson, ja inte Henke utan Peter Larsson i FC Köpenhamn där jag med spänning följer jakten.

hua hua det var mycket och intensiva rapporter och jag hoppas återkomma med mer info inom kort.


--------------------------

Glöm inte rösta fram årets lagkapten i HIF, Edman verkar dra ifrån !
(i högermenyn)

--------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar